RRD Freestylewave brett til salg
Selger mitt trumfkort! Brettet har fått toppkaraktær i flere test med mye ros for og klara alla slags olika disipliner og førhållanden (ja ikke formula då). Det fungerer ypperlig til allt fra bump and jump, freeride, wave og freestyle. Jeg har brukt det i allt fra Jæren og Listas bølger, flatvattens blasting og carving og til og læra mig litt freestyle trix. Det er 101 liter og jeg har brukt det som enda brett med seil 6.7 ned til 4.0. Tenker det passar bæst med 4.5-6.7. Når man er riktigt overigga med 4.0 kan det bli litt studsigt pga av bredden, men det pleier og gå fint med litt lavare bom og mastfoten noen cm lengre fram en mitt position. Det er et rikt urval av fotstropps positioner vilket gør at brettet får et så stort bruks område. Har mest kørt med stropparna længst fram og in på mitten for freestyle og wave, men de gånger jeg har satt de ut på kanten og langt bak så får brettet en sinnsyk fart med en slalom finne (powerbox). Brettet er fra 2006 og selges med bag for 2500:-. Før bilder og mer info kontakta meg på: 46 66 92 28
Ola
Brette er solgt.
Brette er solgt.