Jump to Navigation

Harstad

lurer på om det er mange i Harstad området som er aktive windsurfere, har nettopp tatt opp igjen windsurfing etter mange, mange..... ca 15 års fravær :) er veldig rusten ;-) men bare jeg får rigget seilet korrekt så skal det nok gå bedre.

Harstad-seilere

Hei, Carl. Jeg har svart deg litt på dette allerede, som en kommentar i Loggen. Selv startet jeg opp i 2004/05 etter 17 (!)års fravær, så jeg har vært i nøyaktig samme situasjon deg. Men ser at du har kjøp deg nytt utstyr nå og er tydelig klar for å gjennoppta seilingen. Dagens utstyr er vanvittig mye lettere og morsommere å  seile-. Ps: hjelper gjerne til med å vise deg rigging av seilet. Håper vi finner en anledning å seile sammen snarlig, så om du tar kontakt med meg på mail torce167@gmail.com eller telefon 90726321 så avtaler vi nærmere. Miljøet i Harstad er lite, men om vi samler oss så er det vel mellom 5-10 seilere i byen/ området. Vi har prnå samlet oss i Gressholman Brettseilerklubb som da er tuftet på det gamle miljøet som var basert med utgangspunkt på Gressholman (som er det fineste stedet å seile på i Harstad). Jeg er den som er primus motor for klubben/ miljøet i Harstad. Vi har kjøpt inn nybegynenrutstyr og har kjørt noen kurs, men de siste årene har det ikke vært gjennomført kurs p.g.a. manglende kapasitet hos meg+ få tilgjengelige ressurspersoner ellers. Ps: Jeg er på windsurf-ferie på Rhodos frem til 17.juni (se artikkler +loggen). Vi snakkes & seiles- Mvh Tor Christian Eilertsen, Gressholman Brettseilerklubb.

Jeg og samboeren har nyrlig

Jeg og samboeren har nyrlig flyttet til Harstad. Jeg har seilet litt tidligere, og hun har vært på nybegynnerkurs for en stund siden:) vi er begge klare for å begynne å seile litt i Harstad området. Har selv utstyr, men samboeren ønsker nok å leie til å starte med hvis det er mulig i gbsk?.
Bare å skrik ut når det "skjer" noe.

Mvh Lars

Flott!!!

Hei, Lars. Flott å høre fra deg/ dere. Send meg en mail eller sms så jeg får litt kontaktdata for deg/ dere, så tar jeg kontakt. Min store utfordring sånn jevnt over er at jeg har 1001 oppdrag ift familie (har barn som er 9-9-12-15) og det skjer nokka på den fronten heile tida. Positivt at de er med på ting og sånn skal det være, men det går hardt ut over seilemulighetene mine, og særlig når vinden er såpass uforutsigbar som den er her oppe. Men send meg nokka tlf.nr/mailadresse, så får vi ordna nokka, jeg vil gjerne ta vare på dere+ oss som er brettseilere her i Harstad-området. Mvh Tor Christian Eilertsen, Gressholman Brettseilerklubb, Harstad.

Lars- gi meg en tilbakemelding

Hei, Lars. Har ikke hørt noe fra deg siden ditt førsteinnlegg. Send meg en mail på torce167@gmail.com så etablerer vi mail/sms-kontakt. Mvh Tor Christian